בואו להירשם
[mailpoet_form id="2"]

המדריך לרכישת רכב ממונע לילדים באינטרנט

רוכשים ממונע באינטרנט? אלו הדברים שאתם צריכים לדעת – בדקו מראש ולא תתאכזבו בהמשך!

בעולם המסחר האלקטרוני בימינו התרגלנו לקנות פשוט הכל באינטרנט! פחות טיולים לחנויות, פחות לגשת להתרשם מהמוצר בלייב, פשוט לשוטט באתרים ולבחור את המוצר שהכי מתאים לנו.
ואכן לפעמים זה מצליח לנו ולפעמים לא כ"כ.

במאמר זה אנו ננסה לעזור לכם להימנע מפספוסים ברכישת רכבים ממונעים לילדים דרך האינטרנט, כל מה שתצטרכו לעשות זה לעקוב אחר השלבים הבאים.

נדגיש מההתחלה, הממונעים בהם נעסוק במאמר זה הינם ממונעים לילדים הנעים בין גילאי שנה עד 7, בהם תמצאו ממונעים כגון: רכב ממונע, ג'יפ ממונע, אופנוע ממונע או טרקטורון ממונע הנעים בעוצמות של 6 וולט, 12 וולט ו- 24 וולט.
מאמר זה לא יעסוק בטרקטורוני המתכת הגדולים בעלי עוצמות של 36 וולט ומעלה המיועדים לילדים גדולים יותר.

  1. באיזה סוג ממונע לבחור – עוצמת הממונע
    עוצמת המנוע היא המאפיין הראשון שנתמקד בו, בעצם מדובר בכמה וולט יהיה הממונע שנבחר בו?
    מאפיין זה מאוד חשוב מאחר ועוצמת המנוע תגדיר כמה זמן הכלי יהיה שימושי עבור הילד/ה.
    הממונעים מתחלקים ל-3 קטגוריות עיקריות: 6 וולט, 12 וולט, 24 וולט.

    • ממונעים הכוללים סוללת 6 וולט יהיו בד"כ ממונעים קטנים כמו אופנועים וטרקטורונים קטנים, ממונעים אלו מגיעים למהירויות של כ 3-4 קמ"ש, מתאימים לרכיבה עצמאית של הילד ומומלצים בעיקר לגילאי 2-3.
      טיפ 1: מחירי ממונעים אלו יהיו זולים במיוחד, אך אל תתפתו לרכוש אותם עבור ילדים בגילאי 4+ שכן הם נוסעים לאט נורא והילד ישתעמם מהם במהירות רבה.
    • ממונעים הכוללים סוללת 12 וולט הינם רוב הממונעים שתמצאו בחנויות וברשת האינטרנט, כוללים גם רכבי מותג המגיעים עם שלט רחוק לשליטת ההורים (ואז מתאימים מגיל שנה ומעלה) וגם ממונעים ברכיבה עצמאית כמו אופנועים וטרקטורונים.
      ממונעים אלו מגיעים עם מספר אפשרויות מהירות כשהמקסימלית היא 8 קמ"ש, מהירות שתספק את הילד לפחות עד גיל 5.
    • ממונעים הכוללים סוללת 24 וולט הינם לרוב בצורת רכבי שטח ממונעים כגון RZR, CAN-AM, ועוד.
      ממונעים אלו לרוב דו מושביים ולכן כוללים סוללה בעוצמה חזקה יותר שיסחבו ילדים גדולים יותר או 2 ילדים בו זמנית.
      ממונעים שכאלו מתאימים מגילאי שנה (אם מגיעים עם שלט רחוק) ועד לגילאי 7 בד"כ.טיפ 2: ברכבים ממונעים בהם יש 4 מנועים (4X4) אתרים רבים מטעים לגבי סוג הממונע ורושמים שהוא בעל סוללה של 24 וולט כשהכלי בעצם נותן עוצמה של 12 וולט.
      כיצד אפשר לדעת זאת ומהי החשיבות בין 12 וולט ל-24 וולט?
      – רכב בעל 2 סוללות 12 וולט אשר מחוברות ביניהן אחת לשניה (חיבור בטור) הינו רכב עם עוצמה של 24 וולט, העוצמה החזקה משודרת לכל המנועים והרכב יסע במהירות גבוהה יותר ויסחוב נשקל גבוה יותר.
      – רכב בעל 2 סוללות 12 וולט שאינן מחוברות ביניהן ייתן עוצמה של 12 וולט, ברכבים שכאלו כל סוללה מחוברת ל-2 מנועים וכך אותם מנועים מקבלים עוצמה נמוכה יותר, הנסיעה תהיה איטית יותר והכלי ייסחב פחות משקל.

      

  1. גודל הממונע – למה לשים לב?
    ממדי הממונע הינם אחד הדברים החשובים שכדאי להתמקד בהם, מאחר והרכישה אינטרנטית והתמונה באתר היא הדבר היחיד שאתם מסתמכים עליו, חשוב שתדעו מה הגודל שאתם הולכים לקבל.
    חשוב שתדעו, כל ממונע מכל דגם יכול להגיע בכמה גדלים, ראיתם דגם של מרצדס ספורט שאהבתם? אל תטעו, גם אם תראו את אותו דגם באתר אחר יכול להיות מאוד שמדובר בגודל שונה לחלוטין!
    ולמה הגודל חשוב? שתי סיבות עיקריות, רכב קטן מידי ישרת את ילדיכם לתק' קצרה מאוד, רכב גדול מידי אולי לא ייכנס לכם בפתח המעלית/דלת מה שיהפוך כל טיול למעמסה ומאמץ שיוריד לכם את החשק מהממונע מהר מאוד!להלן פירוט המידות שצירפנו עם הסבר קצרצר שיעזור לכם להחליט, מידת הכלי החשובה ביותר שנתמקד בה היא רוחב הכלי, כל שאר המידות רלוונטיות רק לאחסנה.

    • רוחב של 40-45 ס"מ – כלים קטנים מאוד, מתאימים לגילאי שנה ומעלה אך ניתנים לשימוש לא יותר מגיל 3, בשלב זה הרכב מתחיל להיות צפוף לילד.
      טיפ 3: אם הילד הגיע כבר לגיל שנתיים וחשבתם לרכוש – חבל על הכסף, תגלו שהרכב יהיה צפוף מהר מאוד.
    • רוחב 50-55 ס"מ – כלים קטנים אך יכולים לשרת את הילד עד לגיל 4 לפחות
    • רוחב 60-70 ס"מ – כלים הרבה יותר נוחים לישיבה, מתאימים עד לגילאי 4.5, לרוב כלים אלו וגם מעט יותר ארוכים ומציעים מספיק מקום ברגליים לישיבה נוחה ומרווחת.
    • רוחב 70-80 ס"מ – כלים רחבים המאפשרים ישיבה של שני ילדים.
    • רוחב 80 ס"מ ומעלה – רכבים רחבים מאוד אשר עלולים לא להיכנס במפתן דלת רגיל או בפתח המעלית. מומלצים יותר לאחסנה במחסן המבנה או בבתים בעלי מפתן דלת רחב.
      טיפ 4: מדדו את מפתן הדלת או המעלית טרם ההזמנה.

טיפ 5: שימו לב שהתמונה באינטרנט עלולה להטעות לגבי גודל הכלי, לעיתים ממונעים קטנים מגיעים עם כסאות בהם נראה כי יש 2 משענות ראש למרות גודלם הקטן, כסאות אלו באים לתת מראית עין של כלי גדול אך הינם בעצם מתאימים לרוכב אחד בלבד!

                       

  1. ממי לקנות – שירות ואחריות
    השאלה ממי לקנות היא חשובה לא פחות מגודל, צורה ומחיר, בימים בהם כולם מוכרים הכל חשוב מאוד לדעת האם אתם קונים דרך אתר שהוא צינור או דרך אתר של חנות? דרך ספק משנה או דרך היבואן הראשי?
    התשובות לשאלות אלו יבטיחו לכם שירות טוב יותר במקרה של תקלות, שבסופו של דבר עלולות לקרות בכל מוצר חשמלי.
    האחריות המקובלת עבור ממונעי ילדים תכלול את המנועים והמערכת החשמלית הכוללת את הבקר החשמלי לתק' של 12 חודשים מיום הרכישה, על הסוללה תקבלו 6 חודשי אחריות, ועל הפלסטיקה/תאורה/מערכת מוזיקה לרוב אין אחריות.
    המלצתנו בנושא זה מתחלקת לכמה חלקים (טיפ 6):

    • נמליץ לרכוש מאתר של חנות פיזית העוסקת במכירת ממונעים באופן שוטף, חנות המציגה את הממונעים ולה קשר ישיר מול הספק הראשי, כך במקרה של תקלה יהיה לכם עם מי לדבר או מישהו שיפעל עבורכם.
      רשתות ענק או אתרי קניון כאלו או אחרים שמכניסים את הממונעים כנישה צדדית אצלהן לא ממש יודעות לענות על שאלות או לטפל בבעיות כשקורות, אין להן שום ידע או יכולת לעזור וחלקן בתהליך הסתיים ברגע שבוצעה הרכישה.
    • רכישה מאתר המייבא את המוצרים אף יותר מומלצת, היבואן הוא זה שאמור לדעת כמה שיותר פרטים עם הממונע, אמור להכיר את כל סוגי התקלות הנפוצות וכיצד לפתור אותן וגם מחזיק לרוב את כל חלקי החילוף הדרושים לשם טיפול בבעיה.

 

  1. מחיר טוב? יקר? או זול בצורה מפתיעה?
    המחירים בד"כ לא משקרים, וממונעים מקבילים צריכים להיות במחירים די מקבילים, המחירים עלולים להשתנות בין שני כלים שנראים זהים בגלל שכל יבואן בוחר לצייד את הרכב הממונע אותו הוא מייבא בחלקים אחרים.
    ממונע עם כסא מרופד יעלה מעט יותר מאשר ממונע עם כסא פלסטיק, גלגלי גומי מלא יעלו יותר מגלגלי פלסטיק עם פס גומי מרכזי, צביעה מיוחדת תייקר את הרכב כמו גם שינוי בעוצמת המנועים או בגודל הסוללה (הכוונה לאמפר גבוה יותר שיביא ליותר זמן נסיעה).
    טיפ 7: שימו לב לכל השינויים הקטנים במפרט ובמיוחד לגודל הכלי, חלק מהאתרים לא יציינו את כל המפרט לצורך השוואה, אל תתביישו, צלצלו ותשאלו, במיוחד כשהמחיר זול בצורה מפתיעה.

אלו הטיפים העיקריים שנוכל להציע לכם לבדוק לפני כל רכישה אינטרנטית לשם שתקבלו החלטה מושכלת שתשרת אתכן/ם ואת ילדיכם.
אצלנו ברולי אנו מייבאים את מירב הממונעים שאנחנו מוכרים, מחזיקים חלקי חילוף ואנשי שירות לטיפול בכל שאלה או תקלה, חשוב לנו להתאים לכם את הממונע שישרת את ילדיכם לתק' ארוכה ובצורה הטובה ביותר.
עדיין מבולבלים? נשמח לעזור, לייעץ ולהתאים לכם את הממונע שלכם ולענות כמובן על כל שאלה.
צרו איתנו קשר בוואטסאפ 0546-828344, במייל או בטלפון 03-9617878, אנחנו כאן לשירותכם.

 

 

הרשמו לניוזלטר
הירשמו לניוזלטר שלנו ותתעדכנו בהטבות הכי ייחודיות
[mailpoet_form id="1"]
0
Would love your thoughts, please comment.x
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
דילוג לתוכן