אתר
תקנון תנאי שימוש
***הכתוב מטה מתייחס באופן שווה לכל מין ומגדר, ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד***
לקוח יקר.
ברוך הבא לחנות האינטרנט של “רולי”
רולי הינה חנות אינטרנטית המתמחה בכל מוצרי הגלגלים לילדים בינהם אופניים ואביזרים נלווים, תלתי אופן, קורקינטים, סקייטבורדים, רכבים ממונעים ועוד..
רולי הינה חנות אינטרנטית מבית "צעצועי מורן" ולכן יש לראותם כגוף אחד, עם זאת מבצעים או ימי מכירות שינתנו באתר רולי יהיו תקפים אך ורק לרוכשים דרך האתר.
שירות לקוחות הוא הדבר החשוב ביותר אצלנו , לפני הכל חשוב לנו שתהיה מרוצה.
עם זאת , ישנם כללים ונוהגים המוכתבים לנו ע”י יבואנים ויצרנים.
לכן , קרא תקנון זה בקפידה יתרה.
האמור בתקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מתייחס לשני בני המין באופן זהה.
ביצוע הזמנה באתר מהווה כהסכמתך המלאה לתנאים הכלולים בו.
השרת נגיש, מקצועי, מכובד ומכבד בהתאם לחוק שוויון זכויות עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו.
מוצרים באתר:
חנות האינטרנט מכילה מאות מוצרים, רובם מגיעים לחנות על פי הזמנה בלבד.
מלאי המוצרים אינו מתעדכן כל יום ולכן יכול להיווצר מצב בו יתקבלו הזמנות למוצר שאינו במלאי, במצב זה יעודכן הלקוח טלפונית או דרך האי-מייל שהוכנס על ידו על החוסר וההזמנה תבוטל וכמו כן החיוב.
תמונות המוצרים באתר הם להמחשה בלבד ויתכנו הבדלי צבע או שינויים אחרים בין מראה התמונה לבין מראה המוצר שהתקבל.
מסיבות מובנות, לעתים הלינק לאתר היצרן או מידע נוסף איננו נכון לכן הדבר היחיד הקובע הוא שם המוצר בלבד!
אם בטעות, מסיבה כל שהיא, קיבלתם מוצר שונה ממוצר שהזמנתם, תוכלו להחזירו תוך 3 ימים מיום קבלתו, המשלוח כמובן על חשבוננו.
לעתים ישנן טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר, אם בהזמנתכם חלה טעות כזאת אנו נעדכן אתכם בפרטים הנכונים ותוכלו לבטל או לאשר, אנו מתנצלים מראש על טעויות, עמכם הסליחה!
מחירים באתר:
המחירים המופיעים באתר הינם רלוונטים אך ורק לרכישה דרך האתר בלבד
המחירים בסניפי הרשת עלולים להשתנות מבין סניף לסניף בהתאם למבצעים המוגדרים בכל סניף נפרד. והמחיר המופיע באתר אינו המחיר המחייב בעת ביצוע הרכישה בסניף עצמו.
במידה והמוצר הוזמן דרך האתר המחיר המחייב הינו המחיר המופיע באתר (בהנחה כי אין טעות בהקלדת המחיר, במצב זה יעודכן הלקוח טרם משלוח המוצר לתיקון הטעות או לביטול המוצר מההזמנה)
שימו לב – בחלק מהמוצרים באתר יופיעו שני מחירים, המחיר הגבוה (המחיר המחוק) הינו המחיר בחנות והמחיר הנמוך הינו המחיר הנמכר באתר.
במידה והגעתם לאחד הסניפים דרך האתר, ניתן להציג את המחיר המופיע באתר והסניף יכבד את המחיר (בעת הצגת מחיר האתר בלבד)
זמן אספקה ומשלוחים:
המשלוחים יבוצעו לאזורים בתוך ישראל ובכפוף ליכולת חברת השליחויות להגיע אליהם, מחירי המשלוח מוגדרים בדף הרכישה, במידה ונבחרה אופציית איסוף עצמי לא יחויב הלקוח בדמי משלוח אך יש לתאם מראש איסוף בחנות.
המשלוחים מבוצעים ע”י מספר חברות שליחויות מקומיות בכפוף לתנאיהם, החברה מספקת שני סוגי משלוחים:
במשלוח עד הבית – מגיע לבית הלקוח, טרם הגעת המוצר תיצור חברת השליחויות קשר עם הלקוח לשם תיאום האספקה (יש להשאיר פרטי משלוח מדוייקים).
מוצרים הנארזים באריזה גדולה כגון ממונעים או אופניים ישלחו במשלוח עד הבית בלבד ולא ניתן יהיה לבחור באופציית משלוח רגיל
זמן אספקת המוצר הינו בין 3 ל- 7 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים), כאשר המוצר קיים במלאי.
“רולי” איננה מתחייבת לזמן אספקה כאשר המוצר איננו נמצא במלאי בחנויות הרשת.
אם מוצר מסוים חסר במלאי, יוצע לכם מוצר חלופי, במידה ואינכם מעוניינים תוכלו לבטל את ההזמנה ללא כל התחייבות.
הזמנות שיבוצעו עד השעה 12:00 בצהריים יטופלו באותו היום, הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 12:00 יטופלו ביום שלמחרת.
הזמנות שיבוצעו ביום חמישי אחרי השעה 12:00 יטופלו כאילו התקבלו ביום ראשון שאחריו.
צעצועי מורן שומרת לעצמה את הזכות לעדכן בהתאם לצורך את מחירי המשלוחים.
במשלוח סופר אקספרס – משלוח מהיום להיום
הזמנות שיבוצעו עד השעה 12:00 בצהריים ישלחו לבית הלקוח באותו היום בשעות אחה"צ – שעות הערב
הזמנה שתבוצע לאחר השעה 12:00 תגיע לבית הלקוח למחרת
זמני אספקת המוצר תקפים כאשר המוצר קיים במלאי.
"רולי" איננה מתחייבת לזמן אספקה כאשר המוצר איננו נמצא במלאי.
אם מוצר מסוים חסר במלאי, יוצע לכם מוצר חלופי, במידה ואינכם מעוניינים תוכלו לבטל את ההזמנה ללא כל התחייבות.
– הזמנות שיבוצעו ביום חמישי לאחר השעה 12:00 או בימי שישי או שבת ייחשבו כאילו התקבלו ביום ראשון
משלוח סופר אקספרס מרכז פעיל ביישובים הבאים בלבד, להלן רשימת היישובים:
תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, רמת השרון, הרצליה, פתח תקווה, גבעת שמואל, בת ים, חולון, אזור,
ראשון לציון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, כפר שמריהו, רישפון, גבעת ח"ן, קריית אונו, גני תקווה, כפר מעש,
גת רימון, כפר אז"ר, סביון, מגשימים, יהוד, אור יהודה, רחובות, נס ציונה, נטעים, בית חנן, גן שורק, בית דגן,
משמר השבעה, אירוס, באר יעקב, כפר חב"ד, אזור, גנות, בית עובד, נצר סרני, עיינות, חמד, צפריה, ניר צבי, אחיעזר,
ישרש, יגל, גיבתון, רמלה, לוד, גאליה, סתריה, כפר הנגיד, גן שלמה, מצליח, כפר ביל"ו,
רכישת מוצרים במכירה מוקדמת (הזמנה מראש) – מוצרים שאינם במלאי החנות אך עתידים להגיע ימכרו במכירה מוקדמת תחת האופציה של הזמנה מראש – לקוחות יוכלו להזמין מוצרים אלו ולשריין אותם טרם הגעתם, המוצרים ישלחו בעת הגעתם למלאי החנות ולא בימי המשלוח הנהוגים.
אחריות ושירות:
האחריות הינה אחריות יבואן או יצרן. “רולי” מהווה כספק שירות בלבד.
תנאי האחריות הם בכפוף לתנאיו והחלטתו של היבואן בארץ.
פגיעה פיזית, נזק פיזי או שבר גורמים לפקיעת האחריות.
האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק, קצר חשמלי, שריפה, רטיבות או שימוש לא נאות במוצר.
הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לפקיעתה של האחריות.
שינוי במבנה הפיזי של המוצר שלא על ידי היבואן עצמו יביא לפקיעת האחריות!
משלוח המוצר הפגום והחזרתו ללקוח יבוצעו על חשבון הלקוח ותחת אחריותו.
במקרה של ליקוי כלשהו באחד המוצרים רשאי הלקוח לפנות לנציגי רולי ואנחנו נבדוק את התלונה יחד עם יצרן/יבואן המוצר, רולי תהיה רשאית להחליף את המוצר הלקוי במוצר זהה, לזכות את הלקוח או לשלוח אותו לתיקון אצל היבואן לפי שיקול דעתה.
בכל מקרה בו מתחייבת החנות תחת כל עילה משפטית שהיא בגין מוצרים שבאתר, לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר שהוזמן ע”י הרוכש.
האחריות תינתן פיזית בסניף "צעצועי מורן" שברחוב לישנסקי 7, ראשון לציון , טל 03-9617878.
על הלקוח לצלצל טרם הגעה לשם דיווח על התקלה, (במקרים רבים ניתן לטפל בבעיה מבלי להגיע לסניף) ובמידת הצורך להגיע עם המוצר, נעדכן כי הטיפול מתבצע בסניף בלבד, לנותן השירות אין נציגי שטח או שירות איסוף של המוצרים ולכן על הלקוח להגיע או לשלוח את המוצר התקול על חשבונו בלבד.
דגשים בגין אחריות ממונעים – אחריות עבור רכבים ממונעים תינתן לתקופה של כשנה ובגין סוללות המוצר תינתן אחריות של כ-6 חודשים מיום הקנייה.
האחריות כוללת את הרכיבים הבאים – מנועים, גירים, רכיב שליטה אלקטרוני, מפסקים.
האחריות אינה כוללת – פגם במטען החשמלי, שברים בגוף המוצר או בחלקיו, נזקי מים, תקלות במערכת תאורה או מוזיקה של המוצר, קרעים בצמיגים ונזקי בלאי טבעי.
דגשים בגין אחריות אופניים – אחריות בגין אופניים תינתן לתקופה של שנה, האחריות כוללת תקלות הנובעות מפגם בחלקי האופניים שהיה קיים בעת הרכישה.
האחריות אינה כוללת תקלות הנובעות מבלאי טבעי (כגון כבלי מעצור, רפידות, כבלי הילוכים וכו'), נזק בזדון, קרעים חורים או חתכים בצמיגים ובפנימיות, נזק הנגרם ממכה או נפילה, נזקי חלודה או נזקים הנובעים מהרכבה לא תקינה.
דגשים בגין קורקינטים – קורקינטים הינם מוצרים אשר בשל צורת השימוש בהם אין אחריות מוצר אלא שירות, ניתן לצלצל ולתאם הגעה בשעות פתיחת החנות ויינתן שירות עבור המוצר בסניף צעצועי מורן בראשל"צ.
תנאי תשלום:
התשלום באמצעות כרטיס אשראי דרך אתר מאובטח, או דרך פייפאל.
החברה מתחייבת לא למסור את פרטי הכרטיס או הלקוח לצד ג’ שאינו מעורב ברכישה.
ניתן לשלם דרך הטלפון שמספרו: 03-9617878
במקרה בו לא תהיו מעוניינים להשאיר את פרטי האשראי באתר החנות, ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי טלפונית לנציג שירות.
כרטיס אשראי:
המחירים הינם בשקלים וכוללים מע”מ כחוק.
התשלום בכרטיס אשראי כפוף לתנאי חברת האשראי.
התשלום בכרטיס אשראי יהיה בתשלום אחד אם לא בחרתם אחרת, במידה ובחרת באופציית התשלומים החיוב יהיה ללא ריבית.
פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים , עבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש.
רולי נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן. האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, והנתונים המועברים בו מוצפנים בטכנולוגיית SSL המאפשרת קידוד הפרטים המועברים ופיענוחם רק על ידי הגורמים המורשים. על אף האמור לעיל, אם יאבד או אם יעשה במידע שימוש לא מורשה, וזאת עקב נסיבות שאינן בשליטת החברה ו/או עקב כוח עליון, לא תהא רולי אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם למשתמש ו/או לכל אדם אחר.
ביטול הזמנה והחזרת מוצרים:
הנך רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת באתר תוך 14 יום* מיום קבלתם כשהם ארוזים באריזתם המקורית וללא פתיחה או שימוש.
עבור מוצרים אלה תקבל זיכוי כספי ,בניכוי דמי ההובלה ו 5 אחוז מערך המוצר או 100 שקלים הנמוך מבניהם כקבוע בחוק הגנת הצרכן.
החזרת מוצרים מעבר ל 14 ימים או מוצרים אשר אריזתם נפתחה או נפגמה יזוכו על פי הערך היחסי ולשיקול דעתה הבלעדי של “רולי”
שירות לקוחות ויצירת קשר:
אנו משתדלים לתת ללקוח מענה לכל שאלותיו ובעיותיו, אם צצות כאלה.
הדרך המומלצת והמהירה לקבלת מענה מצוות החנות היא באמצעות הדואר האלקטרוני.
לשאלות בנושא שירות לקוחות: ROLYSERVICE@GMAIL.COM
כמו כן ניתן לשוחח עם נציגי השירות בטלפונים הבאים:
טלפון שירות לקוחות : 03-9617878
מכיוון שקהל לקוחות החנות מונה לקוחות רבים, אנו עסוקים כל הזמן בלתת מענה טלפוני ולכן יתכן והקווים תפוסים, עמכם הסליחה.
בעת ביצוע הזמנה באתר אני מאשר קבלת תכנים פרסומיים ומבצעים מצעצועי מורן – ניתן להסרה מרשימת התפוצה בקישור המופיע בתחתית ההודעה – יש ללחוץ UNSUBSCRIBE.